3سال قبل؛ كدام يك از اصلاح طلبان از مناظره تلوزيوني طفره رفتند؟
15 حمزه سید الشهداء

3سال قبل؛ كدام يك از اصلاح طلبان از مناظره تلوزيوني طفره رفتند؟ 

 

 سه سال قبل در چنين روزي (3 بهمن 88) وحيد يامين پور مجري برنامه تلوزيوني ديروز، امروز،‌ فردا در گفتگو با هفته نامه پنجره، گفت: "مهمترين مشكل بنده در اين برنامه، دعوت از ميهمانان برنامه و علي‌الخصوص چهره‌هاي اصلاح‌طلب است. ما براي برنامه‌اي كه آقاي شريعتمداري يكي از ميهمانان بودند، از شش يا هفت نفر از چهره‌هاي سياسي شاخص اصلاح‌طلب مثل آقايان تابش، دكتر خباز، مسجدجامعي، مجيد انصاري و چند تن ديگر دعوت كرديم و اين دوستان دعوت ما را رد كردند."

 

 

به گزارش رجانیوز به نقل از كتاب روزشمار 8 ماه نبرد مقدس؛ مهم ترین وقایع این روز را از نظر می گذرانید:

 

 

 * رسا: آيت‌ا... محمدتقي مصباح‌ يزدي گفت: «مشكل دشمنان اين است كه ولايت فقيه را نمي‌توانند بخرند، ولي‌فقيه از هيچ چيز نمي‌ترسد، ايران خاري در چشم دشمنان است و آنها اعتراف كرده‌اند كه در مقابل ايران نتوانسته‌اند كاري انجام دهند و همه هدفشان اين است كه ولايت فقيه را از بين ببرند»

 
* 31 نفراز عناصر ضدانقلاب در بيانيه ای با تأكيد بر حمايت از بيانيه شماره 17 مهندس موسوي، اعلام کردند: «ما، به عنوان بخشی کثرت باور از حاميان جنبش سبز مردم ايران، ضمن پشتيبانی از مطالبات مطرح شده در بيانیۀ هفدهم مهندس ميرحسين موسوی، با درک ضرورت زمان ولزوم همبستگی، بر اين عقيده ايم که: حکومت دينی، برای حفظ خود، ميان مناسبات آزاد مردم با يکديگر از يک سو، و با جهان خارج از سوی ديگر، پرده ای ظلمانی می کشد ... سبز، نماد حرکت زنان و مردانی است که به درايت شهروندی رسيده اند، مردمی که پس از تجربه ای سی ساله از زيستن در نظام استبداد دينی، اکنون به بهای خون جوانان خود اعلام می دارند که ديگر نمی خواهند در قالب هيچ گونه رهبری ذوب شوند. اين مردم، با پذيرش حق دگر بودی و دگر انديشی، در عمل نشان داده اند که کثرت گرا هستند و شکی باقی نگذاشته اند که ديگر مجذوب هيچ مرام يا آيين سياسیِ تماميت خواهی نخواهند شد. آيا انصاف و وجدان بشری حکم می کند که به نام مصلحت انديشی، خواست شهروندیِ مردمی با چنين بلوغ سياسی مشروط به شرايط نهادهای قدرت استبداد دينیِ موجود شود؟»
 
* ایسنا: حجت الاسلام رحیمیمان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با حضور در همایش بین المللی "عزت برای غزه "، گفت: «کساني که مدعي خط امام(ره) و اسلام ناب هستند چگونه مي‌توانند در برابر شعار "نه غزه نه لبنان" سکوت کنند؟ غزه و لبنان موجوديت و شخصيت ما در دفاع از حق و مظلوم است.»
 
* دکتر وحید یامین پور مجری برنامه تلوزیونی روبه فردا در گفتگو با هفته نامه پنجره، گفت: "مهمترين مشكل بنده در اين برنامه، دعوت از ميهمانان برنامه و علي‌الخصوص چهره‌هاي اصلاح‌طلب است. ما براي برنامه‌اي كه آقاي شريعتمداري يكي از ميهمانان بودند، از شش يا هفت نفر از چهره‌هاي سياسي شاخص اصلاح‌طلب مثل آقايان تابش، دكتر خباز، مسجدجامعي، مجيد انصاري و چند تن ديگر دعوت كرديم و اين دوستان دعوت ما را رد كردند."
 
* روزنامه امريكايي وال استريت ژورنال با مطلبی با عنوان «راه حل قدرت نرم در ايران» نوشت: "به‌جای دولت امريكا بايد طرف‌هايی ثالث نقش اصلی را ايفا کنند. بايد به‌ياد ناراضيان آورد که ديگران با طی همان مسيری که آنان مي‌روند موفق شده اند. ما بايد، به عنوان نمونه، گزارش‌هايی منتشر کنيم که در اوکراين يا گرجستان چه مواردی کارآيی داشت."
 
 * فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با مهر از اتمام دوره ماموریت میرحسین موسوی و تدریس مجدد او در این دانشگاه خبر داد. این خبر در حالی منتشر شد که میرحسین موسوی با مدرک کارشناسی ارشد معماری به تدریس علوم سیاسی در مقطع دکترای این دانشگاه به طور غیرقانونی مشغول بوده است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

با سلام .به وبلاگ 15 حمزه سیدالشهدا خوش آمدید. ما را از نظرات و پیشنهاد های یاری نمایید. با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 15 hamze و آدرس hamze15.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 30663
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1